Automate your Marketing
with Womplify




 
Que
penglihatan dan penghayatan
By: Ku Asmarina Ku Ahmad

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 19-Feb-2008 05:33 Email | Share | | Bookmark
Utusan Raja Sehari ;)

front & map
interlay


Jemputan Perkahwinan Ku Asmarina & Azrizal

Kenduri di rumah Ku Asmarina
Tarikh: Khamis, 13 Mac 2008
Alamat: No.68,Jalan Bohor Chantik,Padang Matsirat, 07100,Langkawi,Kedah.

Kenduri di rumah Azrizal
Tarikh: Sabtu, 15hb Mac 2008
Alamat: No. 1845,Lorong Cempaka,Kuaters UPP,02100,Padang Besar,Perlis.

Datanglah beramai-ramai yer. Kami nak jemput semua hadir ngan suami/isteri/tunang/anak/mak/ayah/makwe/pakwe/kawan bg memeriahkan majlis

Pada sape2 yg x dapat card tuh, maaf byk2 maybe x de address/no phone/termiss. harap ecard bleh jadi ganti yer

full version ecard http://www.flickr.com/photos/kuasmarina/





Sunday, 16-Sep-2007 09:10 Email | Share | | Bookmark
Ramadan al-Mubarak

 
 
 
View all 4 photos...






Tuesday, 27-Mar-2007 15:40 Email | Share | | Bookmark
Hidup mesti diteruskan jugak..



Sunday, 25-Mar-2007 15:08 Email | Share | | Bookmark
MAceh semua



Thursday, 9-Nov-2006 16:51 Email | Share | | Bookmark
jom update fotopages..:)

Palace of Justice..cam tak caya ada bangunan cantik ni kat mesia
 
 
View all 11 photos...
hari nie ada feel nak tambah gambar..actually dah byk koleksi gambar tapi tak penah rasa nak upload..lagi pun gambar 2 yg ada semua untuk koleksi peribadi je dan tak ler lawa sgt..nie semua gambar kat putrajaya yg diambil dengan kamera tak canggih..


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net